Απάντηση στο κατακίτρινο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «δημοκρατία», στο οποίο συνδεόταν η προεκλογική καμπάνια τουΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ με τον Μπιλ Κλίντον, τη Γιάννα Αγγελοπούλου, αλλά και το γιο της, Παναγιώτη, εξέδωσε ο υπεύθυνος για αυτήν, Τάσος Κορωνάκης – ο οποίος στο εν λόγω δημοσίευμα αναφερόταν ως κ. Οικονομάκης, ενδεικτικό της ενδελεχούς «έρευνας» που είχε κάνει η εφημερίδα πριν προχωρήσει σε αυτό το δημοσίευμα.
Ενώ λοιπόν τα «τσακάλια» της «δημοκρατίας», αλλά και της «Καθημερινής» η οποία είχε ανακινήσει πρώτη το θέμα, δε δυσκολεύτηκαν να «ανακαλύψουν» τους δαιδαλώδεις δεσμούς που συνδέουν την Κουμουνδούρου με τη Γιάννα Αγγελοπούλου, δεν ήταν εξίσου αποτελεσματικοί στο να μάθουν το όνομα του ανθρώπου που διαχειριζόταν την προεκλογική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, κάτι για το οποίο θα απαιτούταν ένα απλό τηλεφώνημα, αφού ήταν γνωστό στους πάντες.
Ελάχιστη έκπληξη βέβαια προκάλεσε στα στελέχη, τα μέλη και τους φίλους του κόμματος της αριστεράς, η νέα αυτή προσπάθεια σπίλωσης. Η λάσπη και ο εκφοβισμός ήταν και είναι, πριν και μετά τιςεκλογές, τα μόνα όπλα που έχει να επιδείξει η ΝΔ του ΑντώνηΣαμαρά, αλλά και οι νέοι κυβερνητικοί της εταίροι, προκειμένου να διεκπεραιώσουν τις καταστροφικές, για τον τόπο και τους ανθρώπους του, πολιτικές των μνημονίων.
Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας άλλωστε, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, έδωσαν τον υπέρ πάντων αγώνα στηρίζοντας την υποψηφιότηταΣαμαρά, αφού η επιβίωση και η διατήρηση προνομίων των περισσοτέρων από αυτά, συνδέεται άρρηκτα με τη διάσωση των κομμάτων και των πολιτικών που έφεραν τον τόπο σε αυτό το σημείο. Με το ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ στη θέση της αξιωματικής αντιπολίτευσης να απειλεί άμεσα αυτά τα συμφέροντα, είναι αναμενόμενο οι απόπειρες κατασυκοφάντησης και αποπροσανατολισμού των πολιτών, από τα διογκούμενα προβλήματα της καθημερινότητας, να ενταθούν, αφήνοντας κλειδωμένο στο μπαούλο ότι έχει απομείνει από το πνεύμα της δημοσιογραφικής δεοντολογίας.
Τέλος, αλγεινή εντύπωση προκαλεί η υιοθέτηση τέτοιου τύπου δημοσιευμάτων από το «Ριζοσπάστη» και το ΚΚΕ. Ενώ η επίθεση του συστήματος στα δικαιώματα των εργαζόμενων και της νεολαίας κλιμακώνεται, ο Περισσός συνεχίζει να συντάσσεται μαζί του ενάντια στο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ – το σχετικό άρθρο του «Ριζοσπάστη».
Επιστολή του Τάσου Κορωνάκη
Προς την διεύθυνση της εφημερίδας «Δημοκρατία» σχετικά με δημοσίευμα για την προεκλογική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ –ΕΚΜ
Η αλήθεια είναι πως δεν μας ξαφνιάσατε μιας και καθ’ όλη την προεκλογική περίοδο γευτήκαμε ουκ ολίγες διαστρεβλώσεις των θέσεων μας και σπίλωσης στελεχών μας εγνωσμένου επιστημονικού κύρους και πολιτικού ήθους. Δεν μπορεί κανείς άλλωστε να ισχυριστεί πως τα πρωτοσέλιδα της εφημερίδας σας φημίζονται για την αντικειμενικότητα και την νηφαλιότητα τους, ούτε βέβαια θα μπορούσαν να αποτελέσουν ποτέ μέτρο για την τήρηση της δημοσιογραφικής δεοντολογίας.
Μιας και όμως η νέα δημοσιογραφική σας βόμβα, που αναπαράχθηκε από σειρά ιστοσελίδων και ιστολογίων, ανέλαβε να διευκρινίσει επί διήμερον σε πρωτοσέλιδη θέα τις προθέσεις του πάντα αντικειμενικού και «πανδωρικώς» σκεπτόμενου «Φαληρέα» της «Καθημερινής» προσθέτοντας μπόλικο αλατοπίπερο παρά τις υψηλές θερμοκρασίες της περιόδου δεν θα αποφύγουμε τον πειρασμό μιας σύντομης απάντησής μας.
Αρχικά ως υπεύθυνος προεκλογικής καμπάνιας του ΣΥΡΙΖΑ – Ενωτικό Κοινωνικό Μέτωπο θα ήθελα να σας ενημερώσω για τα εξής:
1) Η κεντρική προεκλογική καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ – Ενωτικό Κοινωνικό Μέτωπο χρηματοδοτήθηκε από την προεκλογική κομματική χρηματοδότηση που έλαβε το κόμμα μας όπως και τα υπόλοιπα κόμματα από το κοινοβούλιο καθώς και από τα μέλη μας σε επίπεδο τοπικών επιτροπών του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ για την κάλυψη τοπικών αναγκών.
2) Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από ειδική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ που συγκροτήθηκε για αυτό το σκοπό μέσα από την συνεργασία πολιτικών στελεχών και επαγγελματιών στο χώρο της πολιτικής επικοινωνίας, της διαφήμισης, των γραφικών τεχνών και της παραγωγής και επεξεργασίας βίντεο με τους οποίους έχουμε επανειλημμένα συνεργαστεί. Η ομάδα αυτή ήταν υπεύθυνη για όλα τα επίσημα υλικά του ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ και στις δύο εκλογικές αναμετρήσεις. Αντίστοιχες τέτοιες ομάδες συγκροτήθηκαν με εθελοντές για την παρέμβασή μας στο διαδίκτυο.
3) Η μόνη «εντελώς» εξωτερική συνεργασία ήταν με ένα media shop για την διανομή των υλικών σε ραδιόφωνα και τηλεοράσεις, για το κλείσιμο χώρων εξωτερικής διαφήμισης, που με αυστηρότητα επιμείναμε να χρησιμοποιήσουμε μόνο τις νόμιμες θέσεις σε χώρους στάσεων και την διαφήμιση στο διαδίκτυο.
4) Επειδή μέχρι σήμερα πολλοί έχουν προσπαθήσει να ερμηνεύσουν το επικοινωνιακό «θαύμα» της καμπάνιας του ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή και τα δικά σας δημοσιεύματα θα ήθελα εκ μέρους όλων όσων εργάστηκαν για την επιτυχία αυτής της καμπάνιας να σας αποκαλύψουμε μερικά από τα μυστικά μας:
α) Το έργο μας δεν ήταν να φτιάξουμε μια πλαστή πραγματικότητα αλλά να κρατήσουμε ζωντανά και να κωδικοποιήσουμε με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο τα πραγματικά ερωτήματα της συγκυρίας.
β) Σε αντίθεση με άλλους πολιτικούς χώρους η δράση μας όλο το προηγούμενο διάστημα ήταν για μας το μεγαλύτερο όπλο μας που μας έκανε περήφανους και έδινε αξιοπιστία στο τι λέγαμε σήμερα και όχι κάτι το οποίο έπρεπε να κρύψουμε ή να δικαιολογηθούμε για αυτό.
γ) Ίσως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα μας ήταν ο ίδιος ο κόσμος του ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ, τα μέλη μας, οι παλιότεροι και οι νέοι ψηφοφόροι μας που με έμπνευση και αυταπάρνηση ήταν έτοιμος να δώσει την μάχη σε μια κοινωνία που αναζητούσε μια διαφορετική λύση.
5) Με βάση τα παραπάνω όσοι και όσες δουλέψαμε στο σχεδιασμό και την υλοποίηση της καμπάνιας δεσμευτήκαμε πως δεν θα πέσουμε στο επίπεδο των αντιπάλων μας, αλλά θα φτιάξουμε μια καμπάνια στο ύψος των αξιών μας, μια καμπάνια που να αντιστοιχεί στον κόσμο μας αλλά και στον κόσμο που θέλουμε να φτιάξουμε. Έτσι προσπαθήσαμε να ανοίξουμε την δουλειά μας σε όσο το δυνατόν περισσότερους και περισσότερες, να πάρουμε γνώμες ειδικών και μη και να τους εντάξουμε στο σχεδιασμό και την υλοποίηση της καμπάνιας. Είναι ενδεικτικό πως μια σειρά από φυλλάδια για τις εκλογές τις 6ης Μάη μας προτάθηκαν από την τοπική επιτροπή των Τρικάλων, τα υιοθετήσαμε, τα στείλαμε ηλεκτρονικά σε όλη την Ελλάδα και ακόμα και μετά την έκδοση των κεντρικών υλικών όλες οι τοπικές με δικά τους έξοδα φρόντιζαν και για την αναπαραγωγή αυτών των υλικών.
6) Συμπερασματικά αν κάποιος πραγματικά έψαχνε το μυστικό της καμπάνιας του ΣΥΡΙΖΑ το σίγουρο είναι πως δεν θα το έβρισκε σε μυστικές χρηματοδοτήσεις και σπάνιους συμβούλους αλλά στον ίδιο τον κόσμο του ΣΥΡΙΖΑ στις τοπικές και θεματικές επιτροπές, στις εκατοντάδες ανοιχτές συνελεύσεις σε όλη την Ελλάδα, σε χιλιάδες εθελοντικές εργατοώρες που καταναλώθηκαν σε μια πρωτοφανή συνεργασία επαγγελματιών, ερασιτεχνών και εθελοντών με στόχο ένα πραγματικά μεγάλο σκοπό, να υπάρξει στην Ελλάδα μια κυβέρνηση χωρίς μνημόνια υποτέλειας, μια κυβέρνηση που θα εκπροσωπεί τα συμφέροντα των εργαζόμενων, των άνεργων, των νέων και των συνταξιούχων, μια κυβέρνηση της Αριστεράς. Από το κεντρικό σύνθημα μέχρι την παρέμβαση στο διαδίκτυο και από την αισθητική των βίντεο και των αφισών μας μέχρι τα κείμενα των φυλλαδίων μας δεσμευτήκαμε σε αυτή την χειροποίητη δουλειά, για αυτό τον μεγάλο σκοπό.
Γνωρίζω πως πολλά από αυτά δεν σας αφορούν και δεν τα καταλαβαίνετε, δεν μπορώ όμως να σας απαντήσω με τον τρόπο που εσείς φτιάχνετε τα πρωτοσέλιδά σας. Βλέπετε είμαστε από τελείως διαφορετικούς κόσμους.
Ειλικρινά
Για την ομάδα προεκλογικής καμπάνιας του ΣΥΡΙΖΑ _ ΕΚΜ
Τάσος Κορωνάκης
Πηγή: left.gr
Για την ομάδα προεκλογικής καμπάνιας του ΣΥΡΙΖΑ _ ΕΚΜ
Τάσος Κορωνάκης
Πηγή: left.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ο Αυτοσεβασμός, σε κάνει Δημοκράτη!